Geri

İnsan Kaynakları

İnsan Kaynakları Yönetimi olarak temel politikalarımız; 
Misyon ve stratejik hedeflerimizi gerçekleştirebilecek, yenilikçi, çağdaş, kendini geliştirebilen ve kurumlarımızı ileriye götürecek yetkinlikte, fark yaratacak bir organizasyon yapısına ve insan gücüne sahip olmak,
Kurumlarımızı geleceğe taşıyacak liderlerin yetiştirilmesi ve ileriye dönük yedekleme sistemi ile planlı bir insan kaynakları yönetimi uygulamak,
Bilimsel ve kültürel bilgi ile yaratıcı ve farklı fikirlerin eşitlik, güven ve saygı çerçevesinde rahatlıkla dile getirildiği, ‘Tek Kurum Tek Ses’ politikasını benimsemiş  bir kurum kültürü oluşturulmasını sağlamak,  
Kurumlarımızın stratejilerini gerçekleştirmek ve çalışanlarımızın motivasyon ve verimliliklerini arttırmak amacıyla çağdaş ve kurumsal insan kaynakları süreçlerini dizayn etmek ve  uygulamak,
En değerli sermayemizin insan olduğu bilinciyle sürekli eğitime ve gelişime yatırım yapmak.

Neriman Yükselen- Muhasebe Müdürü

1987 yılında küçük bir gazete ilanı ile başvurup başladığım Amerikan Bord Heyeti ve sonrasında SEV benim ikinci ailem oldu. SEV’de evlendim, çocuk sahibi oldum. Sevinçlerimi, üzüntülerimi ailemden sonra zamanımın büyük bir çoğunluğunu geçirdiğim mesai arkadaşlarımla ve yöneticilerimle paylaştım.  Çalışma arkadaşlarım zaman içinde benimle konuşmadan bile neler hissettiğimi çok net anlıyorlardı. Bu da bana ne kadar şanslı olduğumu hissettiriyordu ve hala da hissettiriyor.
Burada olduğum süre içerisinde çalıştığım ve halen çalışmakta olduğum yöneticilerimin hepsi çok iyi, onlardan çok şey öğrendim ve hala öğrenmeye devam ediyorum. Oğlum da SEV ailesi içinde ilköğretim ve sonrasında kazandıktan sonra ÜAA’da okuyarak tam donanımlı, kendine güvenen, her konuda bilgi sahibi olan bir genç oldu.
İşte SEV için hissettiklerim, iyi ki ilanı görmüşüm, iyi ki buraya başvurmuşum, iyi ki buradayım.

Nurten Şengöz – Muhasebe Sorumlusu

Vakıf, 1997 yılında ilk iktisadi işletmelerini kurarken yaşadığım heyecanı halen yaşıyorum. Çok kısa ve hızlı bir şekilde kurulan ilköğretimler Vakfın ilk büyüme sinyallerini herkese duyurmuştur. Eğitim sektöründe çalışmak bir ayrıcalıktır. Çalışan için de yeniliğe açık olmak, dinamik olmak, sevgi dolu olmak ve en önemlisi içinizdeki o çalışma heyecanının hiç bitmemesi demektir.

Başvurularınızı kariyer@sev.org.tr  adresine e-posta ile gönderebilirsiniz.

Türkiye’deki okullarda yabancı öğretmenlerin işe alımı için kurulmuş
ilk site olma özelliğini taşımakta olan teachabroadturkey.com sitemizi ziyaret edebilirsiniz. 

VIRTUAL EXCHANGE PROGRAM

                              

The Society is excited to have recently launched The Virtual Exchange Program (VEP)  with our longstanding partner in Turkey: Health and Education Foundation, (Sağlık ve Eğitim Vakfı - SEV). SEV was founded in 1968 by the graduates of Üsküdar American Academy in Istanbul, American Collegiate institute in Izmir, Tarsus American College in Tarsus and Talas American Middle School. The schools are referred to as the SEV American Schools.

 

 

VEP is a program that internationalizes schools in the US and Turkey with the professional assistance and digital resources of The International Education and Resource Network (iEARN). 

 

 

IEARN is the world’s largest, most experienced online K-12 non profit network that enables educators and young people to participate in global virtual exchange. The organization has been working to internationalize schools for more than 30 years, and is now operating in more than 140 countries.


The joint program aims to create cross-cultural exchange between students in Turkey and the US. Through iEARN’s secure online platform, students and educators are able to share ideas and work together on projects through asynchronous forum discussions and media exchanges. Students participate in discussions, search for information, and exchange opinions with their international peers, as they become active learners in this collaborative environment.


Research shows that collaboration across countries and cultures leads students to develop a sense of intercultural awareness and understanding, which is regarded as one of the key features needed to solve complex global problems.

Below is the four-step process of VEP:

1)  Open call for educators in the US and SEV schools to apply to VEP.
2)  Chosen educators will complete an online training course, which will guide them how to participate in global projects.
3)  Classrooms in the two countries agree on a thematic area of interest and collaborate on a project together.
4)  The students present their work to their peers in a culminating video conference connection.

Apply to the Virtual Exchange Program

  1. YAZI TİPİ BÜYÜT
  2. YAZI TİPİ KÜÇÜLT
  3. YAZDIR